انتخاب بازار هدف فروش:
نکات اصلی که در این مقاله توضیح داده میشود شامل موارد زیر است:
- چرا هدف قرار دادن همهی مردم بهعنوان بازار فروش محصولتان ایدهی بسیار بدی است.
- چرا بازاریابی انبوه میتواند برای محصولتان ضرر داشته باشد و بیشتر ازآنچه فکر میکنید برای شما هزینهبردار باشد.
- چگونه از “شاخص PVP” برای انتخاب بهترین بازار فروش استفاده کرد.
- چرا باید بازار محدود تمرکز کرد و ماهی بزرگی در حوض کوچک شد.
- نحوه در دست داشتن کنترل قیمتها.
- چرا باید از تبلیغات لیست بلندی از محصولات باید خودداری کنید.
- چگونه ذهن مخاطبان خود را پیشبینی کنید تا بفهمید که دقیقاً چه چیزی میخواهند.