شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

  • ۰
  • ۰

این دو موضوع به هیچ وجه رقیب یک دیگر نیستند بلکه در حقیقت، مکمل یکدیگر هستند

و هر دو باید در جای خودش مورداستفاده قرار بگیرد

البته اینکه استفاده از کدام‌یک از آن‌ها را زودتر شروع کنید هم اهمیت چندانی ندارد

فقط باید یکی را انتخاب کرده و پیش از دیگری شروع کنید و مرحله‌به‌مرحله آن را توسعه دهید.

 

در این مطلب قصد داریم  به این موضوع بپردازیم که فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی

و استفاده از طریق سایت‌های فروش کالا هر یک چطور می‌توانند به توسعه کسب‌ و کار شما کمک کنند.

 

فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی

 

فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی که به‌ اختصار فروش اجتماعی نامیده میشود

در پست های قبلی توضیح دادم و مقاله براتون برای دانلود گذاشتم

ولی برای دوستانی که شاید مطالعه نکردن به صورت خودمونی بگم

یعنی بازدیدکننده از طریق این شبکه ها وارد فروشگاه یا سایت ما بشه و ما را در رسیدن به هدفمون یاری کنه

شبکه‌های اجتماعی مختلفی وجود دارند شما باید بررسی کنید کدامش در داخل ایران طرفدار داره

توصیه بنده فیس بوک و اینستاگرام  و تلگرام می باشد

امروزه بیشتر مردم از سایت که معرفی کردم استفاده میکنند

چیزی حدود 75 درصد مردم ایران از سه شبکه فوق طبق امار استفاده میکنند

شما در شبکه های اجتماعی باید کاری کنید تا پست های شما بیشتر لایک شود ( همان بازاریابی ویروسی یا دهان به دهان )

برای اینکه لایک بیشتر بخوردید چند توصیه برای شما دارم

نگاه کنید دوستان بنده اینجا قصد بازی با کلمات را ندارم

با اسم دختر عضو این شبکه ها شوید خود اسم دختر لایک میاره 

مورد بعدی منتظر باشید تا ی خبری بشه سریع پخش کنید

برای مثال بازی فوتبال ایران و امریکا شما تا دقیقه 60 بازی دید ایران 3 هیچ جلو هست

شروع کنید به پخش خبر پیروزی تیم ملی چون ملت ما اون موقع در جو بازی هستند پست شما بیشترین لایک میخوره

به این نکته دقت کنید زمانی که نوبت به خرید یک محصول میرسد خریداران اغلب توجه خاصی به نظر دوستان خوددارند

و ی نکته دیگه باید بدانید اینکه تبلیغ ی محصول شاید با گشت زمان اثر بخشی خودش از دست بدهد

ولی وقتی توسط دوستان یا فامیل ی محصولی پیشناهد هرگز

 

به اطلاعات بدست امده از ی نظرسنجی دقت کنید

– هشتاد درصد از افراد پاسخ‌دهنده به سؤالی در این رابطه اعلام کرده‌اند محصولاتی که دوستان و همکاران در شبکه‌های اجتماعی به آنها معرفی کردند در خرید آنها تاثیر مستقیم داشته.

– احتمال خرید محصول در صورت پیشنهاد آن توسط دیگران تا هفتاد درصد بیشتر می‌شود.

– هفتاد و پنج درصد از خریداران برای دریافت راهنمایی در رابطه با تصمیم خرید از شبکه‌های اجتماعی یا گوگل استفاده کرده اند

– خریداران امروزی با حجم انبوهی از اطلاعات در مورد کالا رو به رو هستند حتی بیشتر از فروشنده  

 اینجاست که شبکه‌های اجتماعی اثر بخشی خود را ثابت می‌کنند

باید ابه این موضوع دقت کنید این مطلب هم میتواند یک فرصت باشد یا ی تهدید

چرا چون اگه بنجل فروشی داشته باشی بازار را به سرعت از دست میدهید

و اگر محصول با کیفیت داشته باشی فروشت چند برابر میشود

کاربران این شبکه ها به‌منظور تعامل با دوستان خود و یافتن دوست جدید پای در این فضا میگذارند

پس حس و حال خرید کردن ندارند

شما هدف اولیه خودتون باید این  مورد بزارید که به خریداران آینده خود بگوید ما هستیم و کاری کنید اونها شما را لایک کنند

 

نتیجه گیری بکنیم در مورد مطالب بالا چطور میشه از شبکه های اجتماعی فروش داشت

یک باید طرف مقابل بشناسی ی وجه مشترک پیدا کنید بعد از طریق اون وجه مشترک تجارت خود را شروع کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی