شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

  • ۰
  • ۰

چرخه عمر محصول را می تواند به چند مرحله تقسیم کرد: مرحله معرفی،مرحله رشد، مرحله بلوغ و مرحله پایانی. چرخه عمر محصول میتواند بسیار کوتاه مانند اسباب بازی های مخصوص کریسمس و یا خیلی طولانی مثل ساعت و یا ماشین باشد.سازمان ها تمام مدت در حال توسعه ی محصولات و خدمات خود هستند، اما تنها درصد کمی از این محصولات و خدمات به بازار راه پیدا می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی