شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

  • ۰
  • ۰

ارتقاء یا افزایش میزان فروش 
ارتقاء یا افزایش سطح فروش به بیانی ساده یعنی (( تلاش های به عمل آمده در راستای فروش هر چه بیشتر کالا)) در تعریف عادی و متداول افزایش میزان فروش می توان گفت : (( افزایش میزان فروش پلی است بین تبلیغات و فروش که به تبلیغات ارائه شده از سوی رسانه های گروهی و فروش فردی کمک می کند تا فروش را ثابت نگه دارد.)) 


از سوی دیگر، (( اتحادیه تبلیغات امریکا)) بر این باور است که افزایش میزان فروش حاوی تمامی فعالیت های بازاریابی در راستای ارتقاء یا افزایش سطح فروش است که فعالیت های مذکور در برگیرنده تبلیغات، فروش شخص و نشریات که با ایجاد انگیزه در مشتری او را وادار به خرید کالا از طریق جاذبه های متفاوت می کند که به چند نمونه اشاره می شود:
1. رقابت
2. بازی های متفاوت
3. شرط بندی
4. بن ( بن مجلات، روزنامه ها و غیره
5. نمایشگاهها
6. نمایش
7. ضمانت یا حمایت از فعالیت های تفریحی و سرگرم کننده
8. نمونه ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی