شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

  • ۰
  • ۰

‌ ⭕️⭕️⭕️ هنگام صحبت‌کردن از دست‌هایتان استفاده کنید

اکثر سخنرانان یا رهبران بزرگ هنگام صحبت کردن خیلی به جا و با دقت از حرکات دست استفاده می‌ کنند.

شاید خیلی‌ها با این فرضیه مخالف باشند، اما صحبت‌کردن با دست، شخصیت اجرایی یک سخنران یا رهبر بزرگ یا یک مدیر موفق را تقویت می‌کند.

همان‌طور که خودتان هم بارها دیده‌اید، اکثر سخنرانان یا رهبران بزرگ هنگام صحبت‌کردن خیلی به‌جا و با دقت از حرکات مناسب دست استفاده می‌کنند. اما فراموش نکنید که حرکت دست نباید تمام توجه را طوری به سمت خود بکشد که حواس شنونده را پرت کند، چون آنچه اهمیت بیشتری دارد کلام شماست.

اما اینکه حرکات دستی متمایز از ژست‌های دیگران و جذاب برای خودتان طراحی کنید، مسلما جلب توجه می‌کنید، تأثیر بیشتری روی شنونده خواهید گذاشت و در خاطرش می‌مانید.

رفتار سیاستمداران را در کمپین‌های انتخاباتی‌شان به‌خاطر بیاورید. حتما کمتر سیاستمداری را می‌شناسید که از حرکات دستش استفاده نکند یا حرکات دستی منحصربه‌فرد نداشته باشد. این نکته را به‌خاطر داشته باشید که از حرکات دست باید به‌جا و به‌اندازه و صحیح بهره ببرید، چون قرار نیست یک زبان اشاره‌ی جدید اختراع کنید، بلکه فقط می‌خواهید از حرکات دست برای افزایش نفوذ کلام استفاده کنید.

به‌خاطر بسپارید، یکی از چیزهایی که علاوه‌بر زبان بدن شما را در موضع قدرت قرار می‌دهد، دادن اطلاعات به‌جا و به‌موقع و حفظ آنها به‌صورت مؤثر است. یعنی باید بدانید چه وقت اطلاعات بدهید و چه وقت و چه مقدار یا کدام بخش از اطلاعات را پیش خودتان نگه دارید و بروز ندهید. این ترفند ساده علاوه‌بر نکاتی که ذکر شد، یکی از روش‌های حفظ قدرت است و می‌تواند خیلی مؤثر باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی