شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

  • ۰
  • ۰

 با بازاریاب‌های دیگر برای پیدا کردن بهترین مشتریان بالقوه همکاری کنید

آیا نباید کسانی که نزدیک‌ترین روابط را با مشتریان دارند در پروسه‌ی تولید محتوا مشارکت داشته باشند؟ تیم فروش در مورد مشکلاتی که مشتریان سعی در حل آن‌ها دارند، بیشتر آگاه هستند و همین‌طور بهتر می‌دانند که مشتریان برای حل مشکلاتشان چگونه می‌اندیشند.

در حقیقت، تحقیقی که در سال ۲۰۱۱ توسط Custom Content Council انجام شد، مشخص کرد متخصصان فروش و خریداران بیش از پیش به ارزش محتوای مشتری‌محور اشراف پیدا می‌کنند. نمایندگان فروش ماهر به‌خوبی از نیازهای خاص هر یک از مشتریان آگاهی دارند و سعی می‌کنند سرویس‌های سفارشی‌شده به آن‌ها ارائه دهند. پس بهتر است با استفاده از نگرش و اطلاعات آن‌ها در مورد تجربیات فروش، دست به تولید داستان‌های مشتری‌محور بزنید؛ یعنی محتوایی که به‌راحتی مخاطبان آن را درک می‌کنند.

علاوه بر این موضوع، این کار می‌تواند به هماهنگی بیشتر بازاریابی و فروش بیانجامد که در نهایت منجر به افزایش سود شما خواهد شد. در سال ۲۰۱۳، MarketingSherpa  با انجام تحقیقی در مورد شرکت Blue Coat که در زمینه امنیت سایبری فعالیت دارد، عنوان کرد این شرکت با ایجاد هماهنگی بین بخش بازاریابی و فروش به نتایج زیر دست یافته است:

  • افزایش ۱۱ درصدی میزان ارتباطات در بازه‌ی ده‌ماهه
  • کاهش ۲۰ درصدی در از دست دادن مشتریان بالقوه
  • افزایش ۲۵ درصدی در پیدا کردن مشتریان از طریق بازاریابی محتوا

نمایندگان فروش شرکت شما باید با تیم بازاریابی در تولید محتوا همکاری کنند تا از طریق بازاریابی محتوای هدفمند مخاطبان بیشتری به‌ سوی کسب و کار شما جذب کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی