از فعالیتهای رقیبان خود خبر داشته باشید
اگر متوجه شدید ارتباطات شما با مشتریان به دلیل کشش آنها بهسوی رقیبان مکررا قطع میشود، باید بدانید در محتوای تولیدی آنها المانی وجود دارد که به جذب مشتریان میانجامد. تمام محتوایی که از سوی رقیبان شما بهصورت عمومی به اشتراک گذاشته میشود، مطالعه و بررسی کنید تا ایدههای خود را بنا کنید؛ البته دست به دزدی و تقلید نزنید چون ممکن است در نهایت به اعتبار خود لطمه بزنید. همیشه مطابق با اخلاقیات عمل کنید تا تأثیر مثبتی از خود بر مشتریان بهجای بگذارید.