انواع استراتژی بازاریابی ١٠ مورد؛۱. بازاریابی فردی :
بازاریابی از طریق فرد کلیدی در یک سازمان (Wikipedia)
۲. بازاریابی وابسته :
پرداخت به افراد وابسته به منظور فرستادن بازدیدکننده/ مشتری به وبگاه/ کسب و کار شما (Affiliate Scout)
۳. بازاریابی چابک :
استفاده از روشهای توسعهی سریع و چابک در بخش بازاریابی (a manifesto)
۴. بازاریابی الگوریتمی :
استفاده از نرمافزارهای الگوریتمی برای اجرای بازاریابی (نیمه)خودکار (computational)
۵. بازاریابی کمینی :
استفاده از فرصتهای بازاریابی در یک رویداد مهم بدون پرداخت وجهی برای حمایت مالی از آن رویداد (WSJ article)
۶. بازاریابی تحلیلی :
شیوهها و مدلهای کمی بازاریابی (Carnegie Mellon program)
۷. بازاریابی مقالهای :
نوشتن مقاله (به صورت برخط و برونخط) برای تبلیغ کسب و کار (Wikipedia)
۸. بازاریابی b۲b (صنعتی) :
بازاریابی یک کسب و کار در میان کسب و کارهای دیگر (B۲B Magazine)
۹. بازاریابی مصرف :
بازاریابی در بین مصرفکنندگان (B۲C Marketing Insider)
۱۰. بازاریابی فرد به فرد :
بازاریابی در بین افراد برای کسب و کار و زندگی (New Marketing Labs post)