شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

  • ۰
  • ۰

انواع استراتژی بازاریابی ١٠ مورد؛۱. بازاریابی فردی :

 بازاریابی از طریق فرد کلیدی در یک سازمان (Wikipedia)

۲. بازاریابی وابسته :

 پرداخت به افراد وابسته به منظور فرستادن بازدیدکننده/ مشتری به وب‌گاه/ کسب و کار شما (Affiliate Scout)

۳. بازاریابی چابک :

استفاده از روش‌های توسعه‌ی سریع و چابک در بخش بازاریابی (a manifesto)

۴. بازاریابی الگوریتمی :

استفاده از نرم‌افزارهای الگوریتمی برای اجرای بازاریابی (نیمه)خودکار (computational)

۵. بازاریابی کمینی :

استفاده از فرصت‌های بازاریابی در یک رویداد مهم بدون پرداخت وجهی برای حمایت مالی از آن رویداد (WSJ article)

۶. بازاریابی تحلیلی :

شیوه‌ها و مدل‌های کمی بازاریابی (Carnegie Mellon program)

۷. بازاریابی مقاله‌ای :

نوشتن مقاله (به صورت برخط و برون‌خط) برای تبلیغ کسب و کار (Wikipedia)

۸. بازاریابی b۲b (صنعتی) :

بازاریابی یک کسب و کار در میان کسب و کارهای دیگر (B۲B Magazine)

۹. بازاریابی مصرف :

بازاریابی در بین مصرف‌کنندگان (B۲C Marketing Insider)

۱۰. بازاریابی فرد به فرد :

بازاریابی در بین افراد برای کسب و کار و زندگی (New Marketing Labs post)

  • ۹۷/۰۷/۰۵
  • حسین هاشمی مهر

استراتژی

بازاریابی

خرید

فردی

فروش

وابسته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی