شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

  • ۰
  • ۰

رابطه تکنولوژی دیجیتال و تحول بازاریابی چیست؟

بی‌تردید بدون توسعه تکنولوژی دیجیتال و افزایش سواد دیجیتال مشتریان، تحول بازاریابی به گستردگی امروز و به عمقی که امروز به وجود آمده نبود.

اما فراموش نکنیم که تکنولوژی دیجیتال صرفاً بستری برای تحول بازاریابی بوده و تحول بازاریابی در ده‌ها روند دیگر نیز ریشه دارد.

موارد زیر، تنها نمونه‌هایی از عواملی هستند که در شکل‌گیری بازاریابی دخیل بوده‌اند:

 ارزان شدن تکنولوژی تولید و افزایش تعداد تولیدکنندگان که گزینه‌های مشتری را زیاد کرد.

 رایج شدن سیستم‌های تولید انعطاف‌پذیر که می‌توانستند محصول را به نیاز مشتری نزدیک‌تر کنند.

 افزایش متوسط رفاه در میان مردم و شکل‌گیری تقاضاهای مصرفی فراوان که دست مشتری در انتخاب و تصمیم‌گیری مربوط به آنها بسیار باز است.

 توسعه‌ی صنعت حمل و نقل در سطح محلی و بین‌المللی که حوزه‌ی دسترسی مشتری را گسترده‌تر کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی