اساس بازاریابی چریکی :
- کم بودن بودجه مسئله ای نیست ( خلاقانه تر فکر خواهیم کرد)
- بر اساس آمار و ارقام فعالیت می کنیم ( سعی و خطا معنایی ندارد)
- مشتری فعلی مهمتر از مشتری جدید است.
- سابقه کسب و کارمان مهم نیست ( اثربخشی برابر برای تمامی کسب و کارها)
مهمترین روش های بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی :
روش اول | Astroturfing :
در این روش یک سری از وبلاگ های مردمی یا اکانت های اینستاگرام مردمی درباره محصول و یا کمپین تبلیغاتی مان، شروع به صحبت کردن می کنند( که در اصل صاحب این اکانت ها مردم نیستند، بلکه خود شرکت است! )