شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

  • ۰
  • ۰

اساس بازاریابی چریکی :

 

  1. کم بودن بودجه مسئله ای نیست ( خلاقانه تر فکر خواهیم کرد)
  2. بر اساس آمار و ارقام فعالیت می کنیم ( سعی و خطا معنایی ندارد)
  3. مشتری فعلی مهمتر از مشتری جدید است.
  4. سابقه کسب و کارمان مهم نیست ( اثربخشی برابر برای تمامی کسب و کارها)

مهمترین روش های بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی :

 

روش اول | Astroturfing :

در این روش یک سری از وبلاگ های مردمی یا اکانت های اینستاگرام مردمی درباره محصول و یا کمپین تبلیغاتی مان، شروع به صحبت کردن می کنند( که در اصل صاحب این اکانت ها مردم نیستند، بلکه خود شرکت است! )

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی