شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

  • ۰
  • ۰

تحول بازاریابی یا Marketing Transformation از جمله اصطلاحاتی است که این روزها در فضای مدیریت و کسب و کار، به شدت رایج شده است.

البته این اصطلاح از دهه‌ی ۹۰ میلادی در کتاب‌ها و مقاله‌های مدیریتی مطرح شده است؛ البته در گذشته صرفاً به عنوان بحثی تئوریک درباره‌ی آینده بازاریابی در‌ آخرین جلسات کلاس بازاریابی دانشگاه مطرح می‌شد.

امروز بحث تحول بازاریابی چنان جدی و مهم است که معمولاً در مقدمه‌ی ورود به بحث مدیریت بازاریابی به آن اشاره می‌شود.

ما در درس‌های مختلفِ متمم، به جنبه‌های متنوع تحول بازاریابی پرداخته‌ایم.

بنابراین آنچه در اینجا می‌بینید، صرفاً مروری کلی بر این مفهوم است تا تصویری شفاف‌تر از آن در ذهن‌مان شکل بگیرد.

نظرات (۱)

  • حسین هاشمی مهر
  • به سایت منم سر بزنید 
    پاسخ:
    خرید عید را از ما بخواهید 
    ۰۹۱۷۴۴۳۵۸۸۴
    زیر قیمت بازار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی