شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

شیراز بازاریاب

لیسانس مدیریت بازرگانی

  • ۰
  • ۰

مزایای تبلیغات در فضای مجازی

چه دلیلی برای کنار گذاشتن روش های سنتی و روی آوردن به روش های نوین تبلیغات وجود دارد؟ از کجا مطمئن باشیم بازدهی آن‌ها بیشتر از روش های سنتی است و از تبلیغات در فضای مجازی سود بیشتری به دست خواهیم آورد؟ نخستین دلیل برای تشویق به استفاده از این روش ها، از بین رفتن محدودیت های جغرافیایی است. در راه های سنتی تنها می‌توان بخشی خاص از یک منطقه را تحت پوشش قرار داد و در آن اقدام به تبلیغات کرد، در حالی که درون فضای سایبری هیچ گونه محدودیتی از نظر مکانی وجود نخواهد داشت.

این موضوع مخصوصا برای کسب و کارهایی که می‌توانند سرویس هایی از راه دور ارائه کنند و یا کالاهایشان را به وسیله پست ارسال کنند اهمیت فوق‌العاده پیدا می‌کند. اما کسب و کاری که فقط در یک محله کوچک سرویس‌دهی می‌کند، احتمالا از دیده شدن در سایر شهرها و حتی کشورهای دنیا سود زیادی نصیبش نخواهد شد.

مزیت دیگر این روش از تبلیغات، افزایش تمرکز کاربران است. به عبارت دیگر، تبلیغ در میانه فیلم سبب می‌شود کاربران خسته شده و از پای تلویزیون بلند شوند. همچنین با قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در سطح اتوبان ها، راننده نمی‌تواند چشمش را از روی جاده و مسیری که در آن در حال عبور است برداشته و به بیلیبورد نگاه کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی